ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ


Γιατί τα θρησκευτικά πρέπει να είναι ένα μάθημα επιλογής;
Γιατί πρέπει να είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος για να παρακολουθήσεις το μαθημα ;
Τα θρησκευτικά είναι ένα μάθημα που γνωρίζει την Ορθόδοξη Θρησκεία , τον τρόπο λατρείας και την ιστορία της αλλά και των άλλων θρησκειων στο πέρασμα του χρόνου .
Γιατί τα παιδιά δεν θα πρέπει να τα μαθαίνουν όπως τα άλλα μαθήματα;
Κανείς δεν πιέζει και δεν προσυλλητίζει κανέναν μέσα απο το σχολικό μάθημα ούτε βαφτίζει κανέναν Χριστιανό στα 15 του χωρίς την θέληση του . Ας γνωρίσουν όλοι οι μαθητές του σχολείου την θρησκεία μας και άς μην πιστεύουν σ'αυτήν.
Άλλωστε τι πιο δημιουργικό σε μια τάξη η ανταλλαγη απόψεων μεταξύ παιδιών με διαφορετικό θρήσκευμα.
Ο λόγος γίνεται για τις έννοιες σχολειο, μάθημα , παιδιά σχολικής ηλικίας και όχι για παπάδες , χρυσοποίκιλτους ναούς και πανηγύρια

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή αν το παιδί σας φοιτούσε σε ισλαμικό σχολείο(αν για κάποιους λόγους ζούσατε σε ισλαμική χώρα), δεν θα είχατε καμία αντίρρηση να παρακολουθεί τα θρησκευτικά εκεί;

kalanemos είπε...

Εαν υπηρχε σεβασμος στα δικαιώματα μου και μου επιτρεποταν ελεύθερα να πω την γνωμη μου και να εκφρασω την πιστη μου ως χριστιανός βεβαίως.¨Αλλωστε εάν θελουν να με προσυλλητισουν υπάρχουν άλλοι πιο υπόγειοι τρόποι .Το να γνωρίσεις την θρησκεία του κράτους που ζεις δεν είναι κακό.

Μαρία Κ. είπε...

Συμφωνώντας με τον/την kagiales58, προσθέτω το εξής:
Γράφετε:
"Κανείς δεν πιέζει και δεν προσυλλητίζει κανέναν μέσα απο το σχολικό μάθημα ούτε βαφτίζει κανέναν Χριστιανό στα 15 του χωρίς την θέληση του".

Κι όμως τον έχει βαφτίσει χωρίς τη θέλησή του, και μάλιστα στο πρώτο έτος της ηλικίας του -διαφορετικά τι θα έλεγε ο κόσμος; ή η γειτονιά; Τι όνομα θα είχε το παιδί; κλπ κλπ
Και δεύτερον..
έχω φάει αποβολή στα 15 μου, ούσα απουσιολόγος (η καλύτερη μαθήτρια της τάξης) επειδή ήμουν το παιδί που σήκωσα το χέρι μου, για να δηλώσω καταφατική απάντηση στο ερώτημα της "θρησκευτικού": "ποιο παιδάκι δεν έχει εξομολογηθεί ποτέ;".
"Εγώ, και ούτε πρόκειται".
"Γιατί όμως;" ρώτησε,
"Γιατί οι παπάδες είναι άνθρωποι, κι όχι Θεός, και δεν τους εμπιστεύομαι. Άσε που έχω και αμφιβολίες για την ύπαρξη του Θεού".
"Θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Πέρασε έξω παιδί μου" ήταν η απάντηση της δημοκρατικής και φιλελεύθερης καθηγήτριας.