ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ

Είμαι μισθωτός. Θελω μεσα απο το ιστολόγιο μου να δηλώσω τις ευχαριστίες μου στον τηλεοπτικο σταθμό ALTER γιατί στις Ειδήσεις των 8.00 της Κυριακής 12-10-2008 μου έδωσε την λύση για να μην χασω τις οικονομίες μου με την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση
Με συμβούλευσε (και αυτό θα κάνω αύριο πρωί πρωί )να σπασω τις οικονομίες μου σε κομμάτια των 100.000 Ευρώ και να τα μοιράσω σε όσες πιό πολλές τράπεζες μπορώ.
Έτσι αύριο πάω στην Εθνική τράπεζα και θα τους πώ απο τον λογαριασμό της μισθοδοσίας μου να κρατήσουν 100 χιλιάρικα και να μου δώσουν τα υπόλοιπα για να τα μοιράσω σε πολλές τράπεζες. Νά'ναι καλά που με ενημερώσανε εγκαίρως. Τρέχωωωωωωωω!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: