ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ;


Νομική ερώτηση προς τον κ Κούγια ακολουθώντας την συνέντευξη τύπου του ίδιου.

Ας υποθέσουμε ότι είμαι Δαιτητής και διαιτήτευα ένα παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννενα .
Σε κάποια φάση του αγώνα μου έκανε σφοδρή επίθεση ο πρόεδρος του ΠΑΣ μαζι με μερικούς απο την Διοίκηση της ομάδας με σκοπό να με προπυλακήσουν γιατί νομισαν ότι αδικούνται.
Δεν φέρω χειροβομβίδες κρότου - λάμψης αλλά τυχαία βάζω το χέρι στην τσέπη και βγάζω ένα περίστροφο.
Σκέφτομαι ότι και εγώ έχω δύο αγγελούδια στο σπίτι.
Πυροβολώ μια φορά στον αέρα, η σφαίρα εξοστρακίζεται και σκοτώνει τον πρόεδρο που είναι και δικηγόρος
ΕΙΜΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: