ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τέλος οι δηλωσεις των βουλευτών , οποιος μιλήσει θα αποπεμφθεί

ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Έκλεισε ο ο κύκλος μου στο Υγείας , ξαναγύρισα στο ΜΗΔΕΝ
ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ:Εμένα θα αλλάξεις που είμαι για πάντα ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ;
ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ: Ασε με λίγο ακόμα να εμφυσήσω και την φορολογική συνείδηση οπως τα καταφερα και στα άλλα
ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Εμένα πρέπει να με βάλει στο Παιδείας ,όταν θα γίνω Υπουργός θα είμαι ο καταλληλότερος.
ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ: Δικαισύνη είναι το δίκιο της ΝΔ. ΟΛΟΙ ΑΘΩΟΙ
ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ : Εγώ είμαι ο καταλληλότερος για το Υπουργείο ΑΝΕΜΟΥ (εχω έτοιμο και τον Στρατηγό )
ΔΑΙΛΑΚΗΣ : Νομίζω ότι είμαι ο καταλληλότερος για το Υπουργείο Αγροτικης Ανάπτυξης (ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ για ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ, ΝΤΟΜΑΤΕΣ για Αστ. Τμήματα κ.λ.π)

Δεν υπάρχουν σχόλια: