ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ

Την αυξηση κατα 100% των κομιστρων των ΤΑΧΙ πανε να περασουν στα ψιλά την εποχη που υπαρχουν απολύσεις, μειώσεις , και στην καλύτερη των περιπτώσεων μηδενικές αυξήσεις σε όλους τους εργαζόμενους.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ;
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ;
ΑΥΞΗΣΗ 100% με δικαιολογητικο την ανοδο της ποιότητας για την οποια θα γίνεται έλεγχος (ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ) ανα εξάμηνο (Θα τον κανει ο Σημαιοφορίδης ή ο Ζαχόπουλος ; ).
Οι πραγματικοι λόγοι είναι οι παρακάτω:
1. Οι περισσότεροι βουλευτές ή παράγοντες της κυβέρνησης έχουν ολόκληρα ΤΑΧΙ σε εταιρείες ή συμμετέχουν σε εταιρίες ΤΑΧΙ
2. Η αυξηση θα ολοκληρωθει σε τρία εξάμηνα για να υπάρξει νεα κατηγορία ομήρων που θα πρεπει να ψηφίσει ΝΔ στις εκλογες
3.Τεραστια κερδη τωρα που η βενζίνη είναι χαμηλά για να το παίξουν καλοί σε μελλοντική αυξηση .

Η συμφωνια ειναι λενε ΚΥΡΙΩΝ (ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ) όπως και με τα SUPER MARKETS τα ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ κ.λ.π.

Επειδη λοιπόν είμαι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ και ΚΥΡΙΟΣ στις συμφωνίες μου καλώ τον Υπουργό να μου δώσει 100% αύξηση στον μισθό μου και του υπόσχομαι να εκτιναξω την ΠΟΙΟΤΗΤΑ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ μου στα ΥΨΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: