ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

KATAΓΓΕΛΙΑ -ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΝ TELECOMS

Ειμαι συνδρομητης του ΟΤΕ.
Την μεγάλη Τετάρτη δεχθηκα τηλεφώνημα απο κάποιον που μου συστήθηκε ως υπάλληλος του ΟΤΕ .
Γνωρίζοντας όλα μου τα στοιχεία,  με ρώτησε έαν ήθελα να με βάλει σε νεό πακέτο οικονομικότερο που προσφέρει ο ΟΤΕ.
Εγώ αρχικά  δέχθηκα  και συννενοηθήκαμε να μου φέρει την επόμενη μέρα το νέο συμβόλαιο.
Ευτυχώς πονηρευτηκα λόγω κάποιας ασάφειας στις απαντήσεις του και επειδή μου ζητούσε κάποια επιπλέον στοιχεία και χαρτιά που ο ΟΤΕ είναι σίγουρο ότι τα είχε.
Αμεσως πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ που μου επιβεβαίωσαν ότι το συγκεκριμένο πακέτο δεν υπάρχει και καμμία κίνηση για αλλαγή δεν έγινε απο αυτούς.
Χρησιμοποιώντας την αναγνώριση κλήσης βρήκα ότι το τηλεφώνημα έγινε απο την ΟΝ TELECOMS.
Φυσικά τους ξαναπήρα και τους απείλησα ότι εάν γίνει οποιαδήποτε αλλαγή θα κινηθώ νομικά εναντίον τους. Επίσης ειδοποίησα τον ΟΤΕ να μην κάνει καμμία διακοπή απο οποιονδήποτε άλλον πάροχο γιατί η αίτηση θα είναι πλαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ . ΜΗΝ  ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ

1 σχόλιο:

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΟΨΑ ΤΟΝ ΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ.ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ