ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Καθημερινες ιστορίες ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ

Πέτυχε με άριστα στη Φιλοσοφική και κινδυνεύει να μείνει εκτός Σχολής!!!

Ονομάζομαι  (τα στοιχεία βρίσκονται στο esos).Αποφοίτησα από το Αρσάκειο Κλασσικό Λύκειο Ψυχικού με βαθμό απολυτηρίου "Άριστα 18,1" και πήρα μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις του 2011 συγεντρώνοντας 16150 μόρια (με κωδικό μηχανογραφικού ….). Η οικογένεια μου είναι τρίτεκνη.Με την ειδική κατηγορία τριτέκνων πέρασα στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών στο τμήμα Φιλολογίας από το αντίστοιχο της Πάτρας.
Πριν 2 μέρες ενημερώθηκα από την γραμματεία της σχολής ότι ήθελαν το εκκαθαριστικό του 2010 με τα εισοδήματα του 2009(που δεν εμπίπτουν στα οικονομικά κριτήρια που θέσπισε φέτος το Υπουργείο Παιδείας)ενώ εμείς καταθέσαμε το εκκαθαριστικό του 2011 με τα εισοδήματα του 2010 που είναι μέσα στα νόμιμα πλαίσια που μας ζητούν.
Οι γονείς μου είχαν ενημερωθεί σχετικά από το Ν.3966 ΦΕΚ 118/τευχ.ά αρθ.59 όπου δεν υπήρχε σαφής επεξήγηση.Βρίσκομαι λοιπόν τώρα στη δυσάρεστη θέση να απειλούμαι από το Υπουργείο ότι θα μείνω για 1 χρόνο εκτός πανεπιστημίων και του χρόνου θα είμαι υποχρεωμένη να ξαναπάρω μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Μέχρι και πέρσι όσοι ζητούσαν μεταγραφή που δεν γινόταν αποδεκτή παρέμεναν στη σχολή προέλευσης που για μένα είναι η Φιλολογία Πάτρας.Το θεωρώ παντελώς άδικο και παράλογο να τιμωρούν εμένα για κάποιο λάθος ή παράβλεψη ή παρερμηνεία του νόμου από μέρους των γονιών μου.Περιττό να σας πω ότι η ψυχολογική μου κατάσταση είναι άσχημη …όταν σκέφτομαι ότι όλες οι φίλες μου θα είναι φοιτήτριες στο πανεπιστήμιο και εγώ που συγκέντρωσα αυτά τα μόρια θα βρίσκομαι απ'έξω και θα πρέπει του χρόνου να ξαναμπώ στην διαδικασία των εξετάσεων.Σας ενημερώνω ότι υπάρχουν εκατοντάδες παιδιά με παρόμοιο πρόβλημα.
Πηγη esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: