ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ο περιπτεράς του Συντάγματος που έγινε θέμα στο Reuters

Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, τις ταραγμένες ημέρες ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου, ο Δημήτρης Πτωχός έβλεπε το περίπτερό του στην πλατεία Συντάγματος να καίγεται.
Τρεις μήνες μετά, ο 40χρονος, που είναι παντρεμένος, με δύο μικρά παιδιά, ξανάνοιξε, αν και καταχρεωμένος, το περίπτερο επί της οδού Όθωνος.

«Ήταν ένας εφιάλτης. Το περίπτερο έπιασε φωτιά κι εγώ το μόνο που μπορούσα να δω ήταν τις τύχες των παιδιών μου να παραδίνονται στις φλόγες», δήλωσε στο Reuters.
Όπως ανέφερε, ο Πτωχός είχε βάλει το σπίτι του υποθήκη για να πάρει την άδεια περιπτέρου και τώρα δανείστηκε 40.000 ευρώ. Από το 2008 όπως λέει, οι ασφαλιστικές εταιρείες αρνούνται να ασφαλίσουν το περίπτερό του. Γιατί όμως ξαναπροσπάθησε; «Θέλεις να συνεισφέρεις στην κοινωνία. Να μείνεις μέσα στο παιχνίδι».
«Μεγάλωσα τα παιδιά μου κάνοντας αυτή τη δουλειά και τώρα θα κληρονομήσουν τα χρέη μου» λέει ο Πτωχός.

Κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας των Αγανακτισμένων ο Πτωχός ουσιαστικά προμήθευε με τα βασικά τους συγκεντρωμένους που είχαν κατασκηνώσει στην κεντρική πλατεία της Αθήνας. «Να ‘ναι καλά» είπε, «έβαζαν ψωμί στο τραπέζι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: