ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Το περιστατικό συνέβη το 2008 στον Καναδά μέσα σε ένα λεωφορείο.
Εκεί ο Vince Weiguang Li κρατώντας ένα μαχαίρι επιτέθηκε με βιαιότητα σε έναν συνεπιβάτη του ο οποίος με τρόμο άρχισε να ουρλιάζει.

Ο οδηγός σταμάτησε το όχημα και άνοιξε τις πόρτες να φύγουν οι επιβάτες που τρομοκρατήθηκαν.


Ο Li διεγνώσθη με παρανοϊκή σχιζοφρένεια και δεν κρίθηκε ένοχος για τη δολοφονία του 22χρονου Τίμ Μακ Λήν (Tim McLean).


Μετά το έγκλημά του έμεινε κλειδωμένος επί τρεις ώρες μέσα στο λεωφορείο και συνελήφθη όταν προσπάθησε να διαφύγει από το παράθυρο.


Σε ακροαματική διαδικασία ικέτευσε τον δικαστή να τον σκοτώσουν. 


Τελικά νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρείο σε καναδέζικη πόλη.


Σε συνέντευξή του στον επικεφαλής της Ένωσης Σχιζοφρένειας του Καναδά, ο Li είπε πως είχε αγοράσει το μαχαίρι για να προστατευθεί από τους "εξωγήινους".


"Η φωνή μου είπε πως ήμουν η Τρίτη ιστορία της Βίβλου, πως ήμουν κάτι σαν τη Δεύτερη Αποκάλυψη και ότι θα έσωζα τους ανθρώπους από την επίθεση εξωγήινων" υποστήριξε τέσσερα χρόνια μετά το στυγερό έγκλημα. 


"Ήμουν πολύ φοβισμένος.

Θυμάμαι ότι του έκοψα το κεφάλι.


Πίστευα ότι ήταν εξωγήινος. Οι φωνές μου είπαν να τον σκοτώσω, ότι αν δεν το έκανα θα σκότωνε εκείνος εμένα ή τους άλλους.


Πλέον δεν το πιστεύω αυτό" πρόσθεσε στη συνέντευξή του.


Ζήτησε συγγνώμη για το ειδεχθές έγκλημά του και έκανε έκκληση προς τη μητέρα και την οικογένεια του θύματος.

"Αν μπορούσα να της μιλήσω κατά πρόσωπο θα ζητούσα συγχώρεση, αλλά το ξέρω ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να την αποδεχθεί" είπε χαρακτηριστικά.

radar

Δεν υπάρχουν σχόλια: