ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

πραγματική στιχομυθία .. τα συμπεράσματα δικά σας !!!

του λεω "ποσα με υπολογιζεις, κανα 450ρι-500ρι;"- "οχι φυσικα, 600 για σενα, δεν θελω να φερομαι στους αλλους οπως μου φερονταν

από SG, Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012 στις 1:02 π.μ. ·
Ακολουθεί πραγματική στιχομυθία με φίλο μου.. τα συμπεράσματα δικά σας !!!


Σ: α, σου ειπα, ετσι;
επιασα δουλεια σημερα σε ενα ψιλικατζιδικο στα 300μ απ το σπιτι μου

ξερεις ποιος το χει;

S G: οχι. ποσα ?

Σ: ενας απο το μπαγκλαντες, τον ηξερα που ηταν υπαλληλος σε ενα αλλο μαγαζι, γαμω το παιδι... 600 δινει για 6ωρο 5ημερο μια χαρα μλκ.
και να φανταστεις οτι ειχα ζητησει δουλεια απο ΚΟΛΛΗΤΟ ελληνα που εχει βενζιναδικο και μου πε "δεν παιρνω ελληνες"
να ναι καλα ο ανθρωπος μαλακα
πουτανας γιοι ελληνες να πα να γαμηθουν
μλκ με συγκινησε, πραγματικα, ειχε κρατησει το τηλ μου και ηξερε οτι εψαχνα δουλεια
τεσπα. μαλακες ελληνες κ παλι
 και ξερεις τι ; ειμαι 99% σιγουρος οτι θα πεσει κανα ΧΑ-συρμα
στανταρ ομως και θα βρουμε καμια φωτια κανα βραδι

ο κολλητος που λες μου πε "δεν παιρνω ελληνες, κλεβουν"
ΑΚΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ
λολ
εννοειται τον ξεκοψα

S G: να του στειλεις ΧΑ
να τον σαπισουν στο ξυλο

 Σ: χαχα έτσι πρεπει

S G: ΣΤΑΝΤΑΡ

Σ: εν τω μεταξυ, αποστομωτικη απαντηση του Αναγέτ (μπαγκλαντεσιανος) :Ρ

οταν μιλουσαμε για το μαρουλι :του λεω "ποσα με υπολογιζεις, κανα 450ρι-500ρι;"-

"οχι φυσικα, 600 για σενα, δεν θελω να φερομαι στους αλλους οπως μου φερονταν οταν πρωτοηρθα"

 εχω ψησει τη μιση γειτονια να ψωνιζει εκει και να φυγει απο εναν αλλο μαλακα ανθρωποδιωχτη που χει μαγαζι πιο πανω

Δεν υπάρχουν σχόλια: