ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Aν ειναι να μην εχει off shore παραιτειται


Την παραίτηση του υπέβαλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Γιώργος Βερνίκος. Είχε προηγηθεί ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που άφηνε αιχμές για συμμετοχή του σε off shore εταιρεία, γεγονός που αντίκειται στη νομοθεσία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Βερνίκος ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για την απόφαση του να παραιτηθεί. Το Μέγαρο Μαξίμου ανέφερε ότι έγινε δεκτή η παραίτηση και δεν θα γίνει αναπλήρωση της θέσης. 

«Έκρινα ότι αυτό θα ήταν το καλύτερο γιατί διαφορετικά θα ήταν κάποιος πόλεμος φθοράς. Δεν είχα συνειδητοποιήσει απόλυτα αυτή την ευθύνη. Λυπάμαι που ήρθα με κέφι για δουλειά. Έχω παραιτηθεί από όλες τις δραστηριότητες μου» είπε, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Βερνίκος για τους λόγους που οδηγήθηκε σε παραίτηση.

«Η  ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν μία ευγενική ανακοίνωση που εντόπιζε ορισμένα θέματα» υπογράμμισε ο Γιώργος Βερνίκος και διευκρίνισε ότι μόλις σήμερα έμαθε ότι υπάρχει αυτό το κώλυμα στο πρόσωπο του. 




Ολόκληρη η δήλωση παραίτησης του Γιώργου Βερνίκου:

«Με την ευγενικά διατυπωμένη για το πρόσωπό μου ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, πληροφορήθηκα ότι η πρόσφατη ιδιότητά μου αυτή του Υφυπουργού Ναυτιλίας, είναι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ασυμβίβαστη με τη συμμετοχή σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες. Οι ναυτιλιακές εταιρείες που είναι εγκατεστημένες στην Ελλάδα έχουν τη νομική μορφή εξωχώριας εταιρείας και αυτό προβλέπεται ρητά από την ελληνική νομοθεσία. Οποιοσδήποτε λοιπόν δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο χώρο της ναυτιλίας αποκλείεται κάποια στιγμή να γίνει μέλος της κυβέρνησης.

Εάν με την ανάληψη των καθηκόντων μου κάποια νομική υπηρεσία του κράτους έθετε υπόψη μου τα νομικά κωλύματα που υπάρχουν θα γνώριζα ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί πρόβλημα και θα ενημέρωνα σχετικά τον πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κομμάτων που με εμπιστεύτηκαν και στηρίζουν την κυβέρνηση.

Δυστυχώς τέτοιος μηχανισμός δεν υπάρχει. Αποδέχτηκα την τιμητική πρόσκληση να γίνω Υφυπουργός Ναυτιλίας για να προσφέρω σε ένα αντικείμενο που ξέρω και αγαπώ και όχι προφανώς για κάποιο άλλο λόγο. Άλλωστε είναι πεποίθησή μου πως οι ενεργοί επιχειρηματίες και οι άνθρωποι της αγοράς επιβάλλεται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους όπου η πολιτεία θεωρεί ότι μπορούν να συμβάλλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους ιδιαίτερα σήμερα που απαιτείται συστράτευση εθνικής ευθύνης.

Παρόλο που τις λίγες αυτές ημέρες είχα αποσυρθεί πλήρως από όλες τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες θέλοντας να αφοσιωθώ και να προσφέρω τον καλύτερό μου εαυτό για το καλό της πατρίδας μας, για λόγους ευθιξίας και για να μη δημιουργήσω οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα στην κυβέρνηση, ζήτησα από τον πρωθυπουργό να με απαλλάξει από τα καθήκοντά μου.

Θα είμαι πάντα αυτό που ήμουν, ενεργός πολίτης, ενεργός επιχειρηματίας, άνθρωπος της κοινωνίας των πολιτών» .

Δεν υπάρχουν σχόλια: