ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Τζ. Φόστερ: Ήμουν στα επεισόδια στο Σύνταγμα μαζί με τα παιδιά μου

Ακριβώς μέσα στην καρδιά των επεισοδίων στο Σύνταγμα βρέθηκε η Τζόντι Φόστερ με τα παιδιά της, όπως αποκάλυψε η ίδια όταν ρωτήθηκε ποιό είναι το καλύτερο ταξίδι στη ζωή της κατά την διάρκεια της απονομής των Χρυσών Σφαιρών.
Τζ. Φόστερ: Ήμουν στα επεισόδια στο Σύνταγμα μαζί με τα παιδιά μου (VIDEO)
«Έρχομαι στην Ελλάδα από τότε που ήμουν 16 χρονών. Μάλιστα μικρότερη ήθελα να σπουδάσω φιλολογία με έμφαση στην Αρχαία Ελλάδα. Η τελευταία φορά που επισκέφτηκα την Αθήνα ήταν την περίοδο των πρώτων εξεγέρσεων. Καθόμουν με τα παιδιά μου στο παράθυρο του ξενοδοχείου μας στο Σύνταγμα και έβλεπα απέξω τον κόσμο και τα δακρυγόνα να πέφτουν. Τα παιδιά μου με θεωρούσαν την χειρότερη μητέρα στον κόσμο. Αλλά τους εξήγησα ότι είναι σημαντικό οι άνθρωποι να μπορούν να διαδηλώνουν και να στέλνουν το μήνυμά τους όταν κάτι στη χώρα τους δεν λειτουργεί καλά. Ήταν το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου. Βγάλαμε και πολλές φωτογραφίες». Αυτό δήλωσε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό μιλώντας στον δημοσιογράφο του Greek reporter πάνω στο κόκκινο χαλί κατά την διάρκεια των Χρυσών Σφαιρών.
Πηγή: thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια: